ATRAG Iasi

"Ori gasim un drum, ori facem unul"

Poze spectacol In memoriam










3 comentarii:

Mariana S. spunea...

Această sărbătoarea ne-a făcut să mai realizăm încă odată adevărata valoarea al lui Ion şi Doina Aldea Teodorovici în cultura românească, odată ce am ieşit de acolo cu "furnicuţe" prin tot corpul...O comerare cu adevărat sufletistă, nu ştiu de ce, dar în timpul concertului casa părintească mi-a apărut de mai multe ori în ochi...(e oare de vină calitatea comemorării?..bravo băieţi!)

2 noiembrie 2009 la 01:55  
Anonim spunea...

aceasta comemorare pentru mine personal a fost o adevarata sarbatoare deoarece sunt un fan a lui Ion si Doina Aldea Teodorovici. Totul a inceput de cand eram mic si nu intelegeam nimic dar cand se difuza la televizor piesa "focul din vatra" eram numai ochi si urechi chiar daca nu intelegeam mesajul la acea vreme.Acum cand deja am ajuns sa inteleg mesajul transmis de cei doi imi dau seama ce reprezinta ei pentru noi si pentru istoria noastra. Acum catva ani un prieten mi-a dat un CD pe care erau mai multe lucruri printre care si un folder cu muzica regretatilor artisti! De atunci ascult foarte des piesele lor chiar daca unii prieteni fac glume proaste pe seama asta(oricum nu ma intereseaza ce cred ei despre aceasta muzica).Multumim ATRAG si tuturor celora care ne fac viata mai frumoasa aci in romania facandune sa ne simtim ca acasa.BRAVO ATRAG!

5 noiembrie 2009 la 09:45  
Rodica Cretu spunea...

Eroii neamului nu trebuie uitati, ci pretuiti! Felicitari pentru initiativa!

29 noiembrie 2009 la 05:58