ATRAG Iasi

"Ori gasim un drum, ori facem unul"

ATRAG se definitivează!


ATRAG organizează concurs pentru definitivarea echipei. Pe data de 11 martie va avea loc Adunarea Generală ATRAG. Doritorii de a-şi asuma una dintre aceste responsabilităţi implicându-se activ în programul Asociaţiei trebuie să prezinte o idee care ar permite amplificarea şi eficientizarea activităţii domeniului ales.
Aşteptăm la email-ul atrag.iasi@gmail.com informaţii despre tine, funcţia pe care ai vrea s-o asumi şi nişte idei de acţiune, demonstrează că eşti cel mai potrivit prin iniţiativă şi mod de înfăptuire a ideilor tale. Aşteptăm pe cei mai dornici, pe cei mai buni, merită să încerci! Te invităm în echipa noastră, te invităm să devenim o forţă!
Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta:

Dumitru Sorbală - 0740727910
Igor Rotaru – 0754557444
Igor Drangoi - 0753376512
E-mail: atrag.iasi@gmail.com

1. Coordonator Departament Social:

- dirijarea activităţilor Departamentului
- consultanţă în privinţa problemelor referitoare la obţinerea vizei, bursă, cazare, înmatriculare, cetăţenie, permis de şedere, transfer
- reprezintă organizaţia în relaţie cu instituţiile publice

2. Responsabil Domeniul Juridic

- actualizarea datelor privind normele legale ce reglementează obţinerea vizei, bursei, cazării, permisului de şedere
- publicarea datelor actualizate pe site

3. Responsabil Resurse Umane:

- evidenţa membrilor asociației
- înregistrarea cererilor de adeziune
- evidenţa generală a studenţilor şi elevilor basarabeni din Iaşi

4. Coordonator Departament Proiecte

- dirijarea activităţii departamentului
- participarea obligatorie la scrierea tuturor proiectelor
- căutarea sponsorilor pentru activităţile asociației

5. Responsabil Scriere Proiecte

- scrierea propriu-zisă a proiectelor
- consultanţă managerilor de proiecte din cadrul asociaţiei

6. Responsabil Fund Raising (strîngere de fonduri)

- identificarea viitorilor sponsori
- informarea privind finanţările oferite de instituţiile publice

7. Coordonator Departament Media şi PR

- dirijarea activității departamentului
- promovarea imaginii asociaţiei
- elaborarea semestrială a strategiei de promovare

8. Responsabil Media

- întreţinerea site-ului www.atrag.ro
- întocmirea şi amplasarea afişelor

9. Responsabil PR

- monitorizarea zilnică a presei
- reprezentarea asociaţiei în relaţii cu media
- scrierea comunicatelor de presă
10. Responsabil IT
-intretinerea tehnică a site-ului www.atrag.ro

2 comentarii:

Stas spunea...

schema e sooper doar trebui sa fie si la fel de eficienta..... ;-)

19 februarie 2010 la 07:22  
Mariana S. spunea...

hai s-o "eficientizăm"... IMPLICARE ŞI ATITUDINE!

22 februarie 2010 la 21:25